ХҚКО-ДАҒЫ СИТУАЦИЯЛЫҚ ОРТАЛЫҚ АРҚЫЛЫ КЕЗЕК КҮТУ УАҚЫТЫ АЗАЮДА

Халыққа қызмет көрсету орталығындағы ситуациялық орталық арқылы көптеген келеңсіздіктер шешілетін болады. Бұл туралы «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорация» КЕАҚ Басқарма төрағасы Абылайхан Оспанов…

ОНЛАЙН САУДА ҮШІН САЛЫҚТЫҚ ЖЕҢІЛДІКТЕР

Қазақстанда күнделікті кемінде бір онлайн-дүкен ашылады. 2017 жылдың қорытындысы бойынша (ҚР Ұлттық экономика министрлігінің деректеріне сәйкес) электрондық коммерция нарығы Қазақстанда 800 млн. АҚШ…

ЕГІСТІКТЕР МЕН ФЕРМАЛАРДАН БАСТАП ДҮКЕН СӨРЕЛЕРІНЕ ДЕЙІН ТАУАРЛАРДЫҢ ӨТКЕН ЖОЛЫ QR-КОДТА

Қазақстанда ауылшаруашылық өнімдердің бақылау жүйесі әзірленіп жатыр. Сатып алушылар сөрелердегі тауарлар туралы ақпаратты өзінің телефонының көмегімен QR-кодты сканерлеу арқылы біле алады. Бұл етке,…

EGOV АРҚЫЛЫ БИЗНЕС АШУ ПРОЦЕДУРАСЫ ЖЕҢІЛДЕТІЛДІ

Электрондық қызмет Қазақстанның барлық азаматтары үшін қолжетімді, ол туралы толық ақпаратты тәулік бойы жұмыс істейтін Call-орталықтың мамандарынан 1414 немесе 8-800-080-7777 нөмірі арқылы білуге…